Shopping Cart

No products in the cart.

Pārdošanas noteikumi

No 31.10.2023

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

1.1. Šie Image Skincare Latvija interneta veikala (“Interneta veikals”) pārdošanas noteikumi un nosacījumi (“Noteikumi un nosacījumi”) attiecas uz pirkumiem, kas veikti Image Skincare Latvija interneta veikalā www.imageskincare.lv. Preču pārdevējs ir Ursum OÜ (turpmāk tekstā – pārdevējs), adrese Suur-Sõjamäe 13a, 11415, Tallina, reģistra kods: 16024712, tālrunis: +372 522 45 85, e-pasta adrese: info@imageskincare.lv. Noteikumi un nosacījumi attiecas uz visām tiesiskajām attiecībām starp klientu un pārdevēju, kas rodas, iegādājoties preces Image Skincare Latvija interneta veikalā.

1.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt un papildināt noteikumus, publicējot jaunos noteikumus mājas lapā https://imageskincare.lv/noteikumi. Ja klients veica pasūtījumu pirms noteikumu izmaiņu stāšanās spēkā, tad tiesiskās attiecības starp pircēju un pārdevēju attiecas uz pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošajiem noteikumiem.

1.3. Pirms pirkuma veikšanas klientam ir iespēja saglabāt, izdrukāt un, ja nepieciešams, pavairot noteikumus un nosacījumus, un, veicot pirkumu interneta veikalā, klients piekrīt noteikumiem un nosacījumiem.

1.4. Papildus noteikumiem un nosacījumiem, pirkumiem no interneta veikala piemēro Latvijas Republikā spēkā esošos tiesību aktus.

2. PREČU CENAS, PASŪTĪJUMA VEIKŠANA, APMAKSAS IESPĒJAS

2.1. Informācija par precēm tiek atspoguļota interneta veikalā tieši pie preces.

2.2. Visas cenas, kas tiek pārdotas interneta veikalā Image Skincare Latvija, ir norādītas blakus produktiem. Cenai tiek pievienota maksa par preču piegādi. Visas cenas ir norādītas eiro un ietver PVN.

2.3. Piegādes maksa ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa tiek norādīta pircējam, veicot pasūtījumu.

2.4. Pasūtījumus var veikt interneta veikalā, piesakoties kā viesis vai kā reģistrēts klients.

2.5. Lai pasūtītu, iepirkumu grozā jāpievieno vēlamās preces. Lai veiktu pasūtījumu, jums jāaizpilda nepieciešamie datu lauki un jāizvēlas atbilstošā produkta piegādes metode. Pēc tam ekrānā tiks parādīta maksas summa, kuru var droši apmaksāt, izmantojot šādas maksājumu metodes: Latvijas banku saites: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele Maksājot ar bankas saiti, bankas lapā noteikti noklikšķiniet uz pogas “”Atpakaļ pie tirgotāja””.

2.6 Ursum OÜ ir personas datu pārzinis, Ursum OÜ nodod personas datus, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, apstrādātājam Maksekeskus AS.

2.7. Maksājumus veic AS Maksekeskus. Maksājums notiek ārpus interneta veikala drošā vidē – maksājuma ar bankas pārskaitījumu gadījumā attiecīgās bankas drošā vidē un maksājuma ar kredītkarti gadījumā – Maksekeskus AS drošā vidē. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem. Līgums stājas spēkā, saņemot pārdevēja norēķinu kontā pienākošos summu.

2.8. Pārdevējs nosūtīs klientam apstiprinājuma e-pastu un rēķinu par pasūtījuma saņemšanu un samaksu.

2.9. Ursum OÜ ir personas datu pārzinis, Ursum OÜ nodod personas datus, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, apstrādātājam Maksekeskus AS.

2.10. Ja pasūtītās preces nevar tikt piegādātas līdz piegādes termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

3. PIEGĀDE

3.1. Preces var pasūtīt Latvijas robežās ar Omniva, Itella SmartPost un DPD kurjerkompānijām uz norādīto adresi.

3.2. Sūtījumi Latvijas robežās parasti sasniedz pircēja norādīto galamērķi 5-7 darba dienu laikā pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā.

3.3. PREČU IZŅEMŠANA NO PAKOMĀTA

3.3.1. Piegādājot preces uz klienta izvēlēto Omniva, DPD vai Itella SmartPost pakomātu, preču cenai tiks pievienota piegādes maksa 3 €. Ja pasūtījuma izmaksas pārsniedz 50 €, piegādes maksa netiks pievienota.

3.3.2. Par preces nonākšanu pakomātā klients tiek informēts ar SMS īsziņu, kurā ir unikāls durvju kods pakomāta durvju atvēršanai.

3.3.3. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas radušies klientam, ja no pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ trešās personas ir ieguvušas pakomāta unikālo kodu un preces ir piegādātas, pamatojoties uz šo kodu.

3.3.4. Ja uzglabāšanas termiņa beigās klients nebūs izņēmis preces no pakomāta, pārdevējs uzskatīs, ka klients ir atcēlis pasūtījumu. Pārdevējs atmaksās pircējam pirkuma cenu kopā ar piegādes maksu 14 kalendāro dienu laikā pēc tam, kad preces ir atgrieztas pārdevējam vai pircējs ir iesniedzis pierādījumus, ka atgriežamās preces ir nogādātas pārvadātājam. Atmaksa tiks veikta tajā pašā norēķinu kontā, no kura tika veikts pirkums.

3.4. PREČU SAŅEMŠANA AR KURJERU

3.4.1. Ja izvēlaties kurjerpiegādi uz mājām, preču cenai tiks pieskaitīta piegādes maksa 7 € apmērā. Ja pasūtījuma izmaksas pārsniedz 150 €, piegādes maksa netiks pievienota.

3.4.2. Precīzu piegādes laiku kurjers ar klientu iepriekš saskaņos telefoniski.

3.4.3. Klientam ir jānodrošina preču saņemšana norunātajā laikā un adresē. Ja klients ierašanās brīdī nav pieejams, kurjers veiks vienu papildu mēģinājumu piegādāt preces. Ja abi mēģinājumi piegādāt preces klientam neizdodas, pārdevējs uzskata, ka klients ir atcēlis pasūtījumu. Pārdevējs atmaksās pircējam pirkuma cenu kopā ar piegādes maksu 14 kalendāro dienu laikā pēc tam, kad preces ir atgrieztas pārdevējam vai pircējs ir iesniedzis pierādījumus, ka atgriežamās preces ir nogādātas pārvadātājam. Atmaksa tiks veikta tajā pašā norēķinu kontā, no kura tika veikts pirkums.

3.5. PREČU KONTROLE

3.5.1. Saņemot preci, klients apņemas uzmanīgi atvērt preces iepakojumu, nesabojājot iepakojumu vai preci. Ja klients ir sabojājis iepakojumu neuzmanības dēļ, t. i., ja iepakojumu bija iespējams atvērt, to nesabojājot, pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju par radīto kaitējumu, atgriežot preci. Ja produkta iepakojumu nav iespējams atvērt, nesabojājot/ nesalaužot, klients nav atbildīgs par bojāto iepakojumu.

3.5.2. Ja, saņemot preces, klients atklāj, ka preces viņam ir nosūtītas nepareizi vai ar defektiem, vai arī tās nav nonākušas pie klienta labā stāvoklī un noslēgtā iepakojumā, par to nekavējoties jāinformē pārdevējs. Paziņojumam jāpievieno fotogrāfija vai video, kurā redzamas nepareizas vai bojātas preces un defekta apmērs.

3.5.3. Pārdevējs ir atbildīgs par klienta iegādātajām precēm to transportēšanas laikā. No preču saņemšanas brīža preču bojājuma vai nozaudēšanas risks pāriet uz klientu.

4. PREČU ATGRIEŠANA, LĪGUMA ATCELŠANA UN NAUDAS ATMAKSĀŠANA

4.1. Klientam ir tiesības atkāpties no līguma, nenorādot iemeslu 14 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.

4.1.1. Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.

4.2. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, pasūtītās preces nedrīkst izmantot nekādā citā veidā, izņemot to, kas nepieciešams, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību, tāpat, kā tas ir atļauts preču testēšanai fiziskā veikalā.

4.3. Ja preces ir lietotas mērķiem, kas nav nepieciešami, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību, vai ja tām ir lietošanas vai nolietojuma pazīmes, pārdevējam ir tiesības samazināt atmaksājamo cenu proporcionāli preču nolietojumam.

4.4. Lai atgrieztu preces, jums ir jāiesniedz atteikuma veidlapa. Atteikuma veidlapa atrodama šeit. Atteikuma veidlapa jānosūta uz e-pasta adresi info@imageskincare.lv ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

4.5. Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien atgriešanas iemesls nav saistīts ar to, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtītajam (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).

4.6. Izmantojot atteikuma tiesības, klientam ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma pieprasījuma iesniegšanas dienas atgriezt preces pārdevējam vai uz e-pasta adresi info@imageskincare.lv iesniegt pierādījumus, ka viņš/viņa iepriekš minētajā termiņā ir piegādājis preces pārvadātājam.

4.7. Pārdevējs atmaksās pircējam pirkuma cenu kopā ar piegādes maksu 14 kalendāro dienu laikā pēc tam, kad preces ir atgrieztas pārdevējam vai pircējs ir iesniedzis pierādījumus, ka atgriežamās preces ir nogādātas pārvadātājam. Atmaksa tiks veikta tajā pašā norēķinu kontā, no kura tika veikts pirkums.

4.8. Ja klients ir tīši vai nolaidības dēļ sabojājis atgriežamo preci, pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt preci atpakaļ un pieprasīt atlīdzināt zaudējumus.

4.9. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no pārdošanas darījuma un atgūt preci no pircēja, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir atzīmēta ievērojami zem preces tirgus cenas.

5. TIEŠĀ MARKETINGA UN PERSONAS DATU APSTRĀDE

5.1. Pārdevējs izmanto klienta ievadītos personas datus tikai pasūtījuma apstrādei un preču nosūtīšanai pircējam. Pārdevējs nodod personas datus uzņēmumiem, kas sniedz transporta pakalpojumus, lai piegādātu preces.

5.2. Pārdevējs nosūtīs jaunumus un piedāvājumus uz pircēja e-pasta adresi tikai tad, ja pircējs būs izteicis vēlmi saņemt šādus jaunumus un piedāvājumus, ievadot savu e-pasta adresi mājas lapā un norādījis savu vēlmi saņemt tiešā pasta paziņojumus.

5.3. Klients jebkurā laikā var atcelt uz e-pastu nosūtītos piedāvājumus un jaunumu vēstules, paziņojot par to pārdevējam pa e-pastu vai izpildot norādījumus jaunumu vēstulē.

6. SŪDZĪBU IESNIEGŠANA UN STRĪDU RISINĀŠANA

6.1. Ja pircējam ir sūdzības par interneta veikalu, tās jānosūta pa e-pastu uz info@imageskincare.lv, vai pa tālruni: +372 522 45 85.

6.2. Pārdevējs ir atbildīgs par iegādāto preču neatbilstību 2 gadu laikā no preces piegādes klientam. Attiecībā uz preču pārdošanu patērētājam tiek pieņemts, ka līguma nosacījumu neievērošana 6 mēnešu laikā no piegādes brīža pircējam pastāvēja piegādes laikā, ja vien šāds pieņēmums nav pretrunā būtībai par lietu vai defektu. Klients apņemas paziņot pārdevējam par preču neatbilstību ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc tā atklāšanas, proti, iesniegt sūdzību.

6.3. Lai iesniegtu sūdzību, lūdzu, sazinieties pa e-pastu: info@imageskincare.lv. Sūdzībā jānorāda klienta vārds un kontaktinformācija, sūdzības iesniegšanas datums, preces defekts un iesniedzamās sūdzības saturs un jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments.

6.4. Pārdevējs atbildēs uz pircēja sūdzību rakstiski e-pastā 14 dienu laikā.

6.5. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas izriet no nepareiziem datiem, ko klients ir sniedzis pasūtījuma izpildes laikā, ieskaitot piegādes aizkavēšanos, ja to izraisa apstākļi, kas nav atkarīgi no pārdevēja.

6.6. Ja pārdevēja pārdotajām precēm ir defekti, par kuriem pārdevējs ir atbildīgs, pārdevējs labos vai nomainīs bojātās preces. Ja preces nevar salabot vai nomainīt, pārdevējs atgriezīs pircējam visas ar pirkuma līgumu saistītās izmaksas.

6.7. Pārdevējs nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preces piegādes pircējam.

6.8. Strīdus starp pārdevēju un klientu puses risina sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīdus izšķir saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem. Turklāt Eiropas Savienības elektroniskā vide sūdzību risināšanai ar interneta tirgotājiem, kas ir pieejama visiem klientiem, ir ODR (tiešsaistes strīdu izšķiršanas) platforma vietnē http://ec.europa.eu/odr